Saturday, June 25, 2016

Lack nothing in Lord 必不缺乏




Chion's Love Story + Golden Apple
 
Lack nothing in Lord 必不缺乏


Bible Psalm 23
The LORD is my shepherd. I will not need anything.
He makes me lie down in green fields. 
He leads me to waters where I can rest.
He gives me new life. He is my guide to the right road.  
He does this to (do what) his name (promises).
 I will not be afraid when I walk through the valley of the shadow of death.
This is because you (LORD) are with me.  Your rod and staff make me feel brave.
 You prepare a table in front of me when my enemies are present.
You put oil on my head.  My cup is so full that it overflows.
 I am sure that good and loving and kind things will follow me.
They will follow me all the days of my life.  
I will always live in the house of the LORD.

詩篇 23
主は私の羊飼い。私は、乏しいことがありません。
主は私を緑の牧場に伏させ、いこいの水のほとりに伴われます。
主は私のたましいを生き返らせ、御名のために、私を義の道に導かれます。
たとい、死の陰の谷を歩くことがあっても、私はわざわいを恐れません。
あなたが私とともにおられますから。
あなたのむちとあなたの杖、それが私の慰めです。
私の敵の前で、あなたは私のために食事をととのえ、
私の頭に油をそそいでくださいます。私の杯は、あふれています。
まことに、私のいのちの日の限り、いつくしみと恵みとが、私を追って来るでしょう。
私は、いつまでも、主の家に住まいましょう


詩篇23篇

1耶和華是我的牧者,我必不致缺乏。

2他使我躺臥在青草地上,領我在可安歇的水邊。

3他使我的靈魂甦醒,為自己的名引導我走義路。

4我雖然行過死蔭的幽谷,也不怕遭害,因為你與我同在;

你的杖、你的竿,都安慰我。

5在我敵人面前,你為我擺設筵席;

你用油膏了我的頭,使我的福杯滿溢。

6我一生一世必有恩惠慈愛隨著我;

我且要住在耶和華的殿中,直到永遠。



 

No comments:

Post a Comment